Betalingsprobleem

Wat kan ik doen als ik moeite heb om mijn warmterekening te betalen?

Heeft u moeite met het betalen van uw warmterekening neem dan contact met ons op.

Dit is essentieel en de eerste stap naar een oplossing, en die is er bijna altijd. Wij willen, voor u en voor ons, voorkomen dat er een betalingsachterstand ontstaat en dat er meer problemen ontstaan.

Wanneer een factuur niet betaald wordt, versturen wij diverse herinneringen. Ontvangen wij geen reactie, dan wordt de vordering overgedragen aan de deurwaarder en wordt er een verhoging van minimaal € 40,00 incassokosten in rekening gebracht, daar zit niemand op te wachten.

De warmtetarieven kunnen wij niet voor u veranderen, maar wij gaan wel graag met u in gesprek om samen te kijken naar een oplossing.  Daarnaast kunnen we samen kijken naar uw verbruik en wij kunnen u voorzien van eenvoudige bespaartips. Alle kleine beetjes helpen immers!

Bel of mail met onze Klantenservice:
T: 085 – 07 12 600
@: klantenservice@warmtebedrijfede.nl 

Lees hier onze bespaartips

Neem contact op met een energiecoach van de gemeente: https://www.ede.energiebox.org/register

Eenmalige energietoeslag gemeente Ede:
https://www.ede.nl/ondersteuning-werk-inkomen/inkomensregelingen-volwassenen