• Home
  • Over ons
    • Het warmtenet
    • Warmtebronnen
    • Spreekuur
    • Missie & visie
    • Vacatures
    • Duurzaamheidsverslag
    • Magazine WARM
  • Consument
    • Nieuwe klant
    • Administratie
    • Tarieven 2025
    • Aansluit-interesse
    • Lees de nieuwsbrief
    • Bewonerscollectieven & VvE’s
    • Warmteraad
    • Service & onderhoud
  • Zakelijk
    • Gebouwhuurder
    • Gebouweigenaar
    • Woningcorporatie
    • Projectontwikkelaar
    • Bedrijventerreinen
    • Frankeneng
  • Nieuws
    • Werkzaamheden / Storing
  • FAQ
Contact
  • Home
  • Over ons
    • Het warmtenet
    • Warmtebronnen
    • Spreekuur
    • Missie & visie
    • Vacatures
    • Duurzaamheidsverslag
    • Magazine WARM
  • Consument
    • Nieuwe klant
    • Administratie
    • Tarieven 2025
    • Aansluit-interesse
    • Lees de nieuwsbrief
    • Bewonerscollectieven & VvE’s
    • Warmteraad
    • Service & onderhoud
  • Zakelijk
    • Gebouwhuurder
    • Gebouweigenaar
    • Woningcorporatie
    • Projectontwikkelaar
    • Bedrijventerreinen
    • Frankeneng
  • Nieuws
    • Werkzaamheden / Storing
  • FAQ
Contact
Home Nieuws archief COVID-19 maatregelen monteursbezoek

COVID-19 maatregelen monteursbezoek

In deze periode dat we in Nederland zoveel mogelijk persoonlijke contacten voorkomen om de verspreiding van Covid-19 tegen te gaan, kan het toch nodig zijn dat een bezoek aan huis van een van de monteurs van het Warmtebedrijf nodig is. Bijvoorbeeld voor het uitvoeren van onderhoudswerk of het oplossen van een storing. We hebben een aantal maatregelen genomen om dit veilig te kunnen doen en we sluiten hiervoor aan bij de richtlijnen die in de installatie-branche zijn opgesteld. De gezondheid van onze monteurs en onze klanten is daarbij het uitgangspunt.

Onze monteurs nemen een aantal regels in acht en we vragen ook uw medewerking daarvoor:

  • Voordat de monteur aan huis komt, wordt u gevraagd of u of een van de andere bewoners, klachten hebben die overeen komen met de Covid-19 klachten.
  • Voordat de monteur bij u aanbelt, reinigt hij/zij de handen. Ook bij vertrek worden de handen gereinigd.
  • Bij aankomst of vertrek wordt geen hand gegeven.
  • Na de identificatie en voordat de monteur bij u binnenkomt, zet de monteur mondkapje op, eventueel aangevuld met handschoenen.
  • De monteur zal u vragen voldoende afstand te nemen om hem doorgang te geven naar de plek waar de werkzaamheden worden uitgevoerd. Een monteur is toegerust met persoonlijke bescherming, zoals: reinigingsmiddelen, handschoenen en mondkapje. Ook tijdens de werkzaamheden is het noodzakelijk afstand te houden. Als dat mogelijk is, wordt u gevraagd om tijdens het uitvoeren van het werk, niet in dezelfde ruimte te blijven.
  • De monteur neemt geen eten of drinken aan.
  • Als de werkzaamheden gereed zijn, meldt de monteur dat bij u. Als het wenselijk is, kunt u de werkbon tekenen, die de monteur voor u klaarlegt. Daarbij moet minimaal 2 meter afstand worden bewaard.

Mocht u symptomen van een Covid-19 besmetting hebben en er wel actie nodig zijn om uw klacht op het gebied van warmte op te lossen, dan zullen we ons natuurlijk inspannen om uw klacht te verhelpen. In overleg met u en mogelijk in overleg met de GGD zullen we zoeken naar de mogelijkheden daarvoor.

Nog altijd geldt, dat we alleen samen en door aanpassing van ons gedrag, het virus kunnen bestrijden. We rekenen daarvoor op uw hulp, om onze monteurs een veilige werkomgeving te bieden.

Gerelateerde nieuwsberichten

  • Geld is op, Tijdelijk Noodfonds Energie gesloten

    28 april 2025 Het Tijdelijk Noodfonds Energie is er voor huishoudens met een laag inkomen en een hoge energierekening. Het Noodfonds helpt mensen om energieschulden te (...)

    Lees meer
  • Reactie Energie voor Elkaar op het Warmtebod

    Energie voor Elkaar is enthousiast over het Warmtebod dat breed in de warmtewereld ondertekend is overhandigd aan klimaatministe Sophie Hermans. Zij zien ruimte voor (...)

    Lees meer
  • Reactie persbericht Omroep Gelderland 23-08

    Omroep Gelderland heeft ons een aantal vragen gesteld, maar heeft er vervolgens voor gekozen onze reactie voor haar persbericht d.d. 23-08-2024 niet te gebruiken. BTE (...)

    Lees meer

Contact

  • Warmtebedrijf Ede
  • Telefoonweg 34
  • 6712 GC Ede
  • 085 07 12 600
  • klantenservice@warmtebedrijfede.nl

Informatie

  • Consument
  • Zakelijk
  • Het warmtenet
  • Administratie
  • Werkzaamheden en storingen
  • Logo EVE - Trotse partner van 1

Kan ik aansluiten?

Heeft u interesse in een aansluiting?
Vul vrijblijvend ons contactformulier in

© Warmtebedrijf Ede 2025

  • Privacyverklaring
  • Algemene voorwaarden