Goed voorbeeld doet volgen! Ook Valkestein A kiest voor groene warmte
20-3-2020 |
Onlangs heeft de meerderheid van de bewoners positief gestemd voor een aansluiting op het groene warmtenet van Warmtebedrijf Ede. De buurflats Valkestein B en C zijn al enige tijd aangesloten; deze VvE’s gingen Valkestein A al voor.
Hiermee bespaart de VvE meer dan 85% CO2 op ruimteverwarming. Een grote stap richting aardgasvrij!
