Service – Particulier

Service – Particuliere klant

Als klant verwacht u dat uw huis comfortabel verwarmd is zonder kopzorgen en zonder onverwachte kosten. Daarom heeft Warmtebedrijf Ede service- en logo-warmteservice-ede transparantonderhoudstak Warmte Service Ede (WSE) in het leven geroepen. WSE verzorgt het beheer en onderhoud van uw warmte-unit én binnenhuisinstallatie. Zij zijn de enige partij in Nederland die ook storingen oplost in uw binnenhuisinstallatie als onderdeel van hun vaste service. Zie bieden dus een completere service voor hetzelfde tarief als andere partijen in Nederland.

De kosten voor het beheer een onderhoud vallen onder het maandelijkse ‘vastrecht’ en vindt u terug op uw energierekening. Een groot voordeel hiervan is dat u niet voor onverwachte kosten komt te staan, zoals het geval kan zijn bij een een CV-ketel. De diensten die u hiervoor ontvangt zijn:

WSE controleert uw warmteunit en binnenhuisinstallatie 3 jaarlijks om ervoor te zorgen dat deze goed functioneert en blijft functioneren.

Controlepunten zijn:
– Visuele controle; op eventuele lekkage, roestvorming.
– Functionele controle van o.a. de thermostaatkranen, radiatoren warm en de voetventielen.
– Instellingen controleren: Aan- en afvoertemperatuur,  ∆T radiatoren/afgiftesystemen en de temperatuur warm tapwater >60° Celsius.
– Adviseren klant: o.a. instellen thermostaat.

Lees alles op www.warmteserviceede.nl

In het geval van storingen in de warmtelevering, heeft WSE een 24-uurs storingsdienst beschikbaar. 085 – 4884 790

WSE verhelpt de storing al binnen 4 uur (in de zomer binnen 8 uur);
Het verhelpen van storingen is inclusief:
– kleine reparatiewerkzaamheden
– voorrijkosten
– klein materiaal

WSE lost alle type storingen op. Normaliter zou u met verschillende partijen te maken hebben, nu heeft u 1 aanspreekpunt voor alles. Dit kan omdat WSE expert is in het verhelpen van storingen in de warmte-installatie in het huis, de installatiedelen buiten het huis én in het warmtenet. Dit is uniek in Nederland!

WSE zorgt voor de uitlezing van de meetdata van alle warmte- en (indien van toepassing) warmtapwatermeters.

WSE gebruikt bewezen en innovatieve technieken voor het beheer en onderhoud van het warmtenetwerk met als doel zo goed als mogelijk storingen en warmteverliezen te voorkomen.

Wilt u zeker weten dat de monteur voor uw deur van ons is?
Bekijk: http://www.warmteserviceede.nl/checkdemonteur/

Ter informatie: Eén  van de servicepartners van WSE is ees Holland. Zowel onze eigen, als hun monteurs zijn specialist in het beheren en onderhouden van warmtenetten en van warmte-installaties. Dit betekent dat het kan zijn dat u het ees Holland logo ziet op het materiaal van de monteurs, zoals hun bus. Dit is het logo van ees Holland: