Service – Grootzakelijk

Service Grootzakelijk

Ook als zakelijke klant verwacht u dat uw pand comfortabel verwarmd is zonder kopzorgen en zonder onverwachte kosten. Warmtebedrijf Ede heeft hiervoor haar service- en onderhoudstak Warmte Service Ede (WSE) opgericht. WSE verzorgt het beheer en onderhoud van uw warmte-afleverstation inclusief het beheer van de meetinrichting.

In onderstaande schematische weergaven kunt u zien waar de scheiding ligt tussen het warmte-afleverstation en uw inpandige installatie:

WBEZ-afb

De kosten voor het beheer een onderhoud zijn ondergebracht in uw leveringstarief. Een groot voordeel hiervan is dat u niet voor onverwachte kosten komt te staan.

De diensten die u hiervoor van Warmte Service Ede ontvangt zijn:

– WSE installeert het warmte-afleverstation;

– WSE controleert uw warmte-afleverstation jaarlijks om ervoor te zorgen dat deze goed functioneert en blijft functioneren;

– In het geval van storingen in de warmtelevering, heeft WSE een 24-uurs storingsdienst beschikbaar. WSE reageert en start al binnen 4 uur (in de zomer binnen 8 uur) met het zoeken naar een oplossing.

– WSE lost alle type storingen binnen het warmte-afleverstation op.

– WSE zorgt voor de uitlezing van de meetdata van de warmtemeter;

– WSE gebruikt bewezen en innovatieve technieken voor het beheer en onderhoud van het warmtenetwerk met als doel zo goed als mogelijk storingen en warmteverliezen te voorkomen.

Wilt u zeker weten dat de monteur voor uw deur van ons is?
Bekijk:
http://www.warmteserviceede.nl/checkdemonteur/

Ter informatie: Eén  van de servicepartners van WSE is ees Holland. Zowel onze eigen, als hun monteurs zijn specialist in het beheren en onderhouden van warmtenetten en van warmte-installaties. Dit betekent dat het kan zijn dat u het ees Holland logo ziet op het materiaal van de monteurs, zoals hun bus. Dit is het logo van ees Holland: