Waar meld ik rook- of geuroverlast of een calamiteit?

U kunt uw melding het beste doen, op het moment dat deze speelt via ons 24-uur servicenummer 085 – 07 12 600Wij vinden het belangrijk dat u wij uw melding altijd kunnen aannemen, dus u krijgt 24/7 een medewerker aan de lijn die uw melding aanneemt. 

Op dat moment gaan wij na waar de oorzaak van uw melding of klacht ligt. Afhankelijk van de urgentie van uw klacht, nemen wij binnen of buiten kantooruren weer contact met u op. Dan informeren wij u nader over de oorzaak. Waar mogelijk bieden wij op dat moment ook de oplossing voor uw klacht of melding, of de mogelijke verdere opvolging daarvan.

Ook als u bezorgd bent, gaan wij graag direct met u in gesprek!

Nb. U kunt u klacht ook indienen via de Provincie, (https://milieuklacht.gelderland.nl/Melding/Doen). Uw klacht komt dan niet bij Warmtebedrijf Ede terecht en wij kunnen u dan geen oplossing(srichting) bieden, tenzij u hier toestemming voor geeft. Wij raden u aan uw melding sowieso door te geven op 085 – 07 12 600 of via klantenservice@warmtebedrijfede.nl