Stap 1) Vereist: een leegstandsovereenkomst
Wanneer het object dat je, of waarbinnen je, verhuurt is aangesloten op het warmtenet van Warmtebedrijf Ede dien je voorafgaand aan start verhuur voor dit verhuurobject een leegstandsovereenkomst met ons af te sluiten. Het doel hiervan is het vastleggen van afspraken in geval van leegstand.
Je kunt dit formulier ingevuld en ondertekend mailen naar klantenservice@warmtebedrijfede.nl
of per post versturen naar:
Warmtebedrijf Ede
Telefoonweg 34
6712 GC Ede
Stap 2) Bij leegstand
Bij leegstand is het mogelijk dat er toch verbruik van groene warmte is.
Als jouw verhuurobject (tijdelijk) leeg komt te staan, vul dan s.v.p. onderstaande formulier in:
Formulier melden leegstand
Stap 3) Nieuwe huurder
Is er na leegstand van jouw huurobject een nieuwe huurder, dan dient deze met Warmtebedrijf Ede een leveringsovereenkomst te sluiten. Attendeer jouw huurder er s.v.p. op zich aan te melden;
Indien er wel verbruik is, maar er geen leveringsovereenkomst is afgesloten, dan worden de kosten hiervoor in rekening gebracht bij de verhuurder.
- Een particuliere klant kan zich aanmelden via onze particuliere warmteovereenkomst.
- Een nieuwe zakelijke huurder kan contact met ons opnemen voor het afsluiten van een zakelijke leveringsovereenkomst.