Vragen van nieuwe klanten
Aansluiten is maatwerk, maar we bekijken graag de mogelijkheden. Om uw (mogelijke) interesse in kaart te kunnen brengen, is het handig dat u ons deze (vrijblijvend) kenbaar maakt:
Consumenten kunnen hiervoor terecht op deze pagina
Zakelijke klanten kunnen hiervoor terecht op deze pagina
De kans is groot dat het warmtenet gewoon aangesloten kan worden op uw huidige verwarmingsinstallatie. Warmtebedrijf Ede verzorgt de aansluiting waar u binnenshuis de minste aanpassingen voor hoeft te doen.
Bij een volledig aardgasvrije woning horen ook een inductiekookplaat of keramische kookplaat.. Daarnaast moeten de gasmeter en het leidingwerk verwijderd worden en uw installatie ingeregeld worden. Warmtebedrijf Ede kan dat dit ook allemaal voor u regelen.
Elke wijk die wij aansluiten krijgt een aanbod op maat. Dat is op basis van de aansluitkosten, want elke wijk is weer anders. In de regel is het aansluiten van woningen die verder van de weg af liggen of allemaal anders zijn, prijziger dan het aansluiten van bijv. een rij arbeiderswoningen zonder oprit. Ook is het afhankelijk van (extra) subsidiëring vanuit de overheid. Dit is de reden dat wij niet één aansluitprijs kunnen noemen, maar zodra wij ook in uw wijk komen, kunnen wij u een aanbod doen.
Vragen over wijzigingen
U kunt uw rekeningnummer wijzigen door het Formulier Wijziging rekeningnummer te downloaden.
Het ingevulde en ondertekende formulier kunt u digitaal sturen naar klantenservice@warmtebedrijfede.nl of in een envelop naar:
Warmtebedrijf Ede
t.a.v. Klantenservice Ede
Telefoonweg 34, 6712 GC Ede
Als u uw voorschot wilt aanpassen, kunt u via het online formulier “doorgeven wijziging voorschotbedrag” aangeven dat u uw voorschot wilt aanpassen. Wij passen het voorschot dan voor u aan en u ontvangt van ons binnen 7 werkdagen een bevestiging daarvan. Als u in januari, februari of maart een jaarafrekening ontvangt, hoeft u niets te doen. Bij de jaarafrekening wordt het voorschotbedrag aangepast aan uw gemiddeld verbruik en aan de nieuwe tarieven.
Vragen over opzeggen/afmelden
Bent u een zakelijke klant?
Neem contact met ons op via de klantenservice, telefoonnummer: 085 – 07 12 600.
Bent u een particuliere klant? Download dan ons afmeldformulier en volg de onderstaande stappen:
Belangrijk! Op het moment dat u het eind-meterstandenformulier met uw verhuurder of makelaar ondertekent, dient u hiervan eveneens een kopie te sturen naar Warmtebedrijf Ede.
Het ingevulde en ondertekende formulier en overige documentatie kunt u digitaal sturen naar klantenservice@warmtebedrijfede.nl of in een envelop naar:
Warmtebedrijf Ede
t.a.v. Klantenservice Ede
Telefoonweg 34, 6712 GC Ede
Allereerst gecondoleerd met uw verlies. Als nabestaande of zaakwaarnemer kunt u ons afmeldformulier downloaden. Volg de onderstaande stappen:
Het ingevulde en ondertekende formulier en overige documentatie kunt u digitaal sturen naar klantenservice@warmtebedrijfede.nl of in een envelop naar:
Warmtebedrijf Ede
t.a.v. Klantenservice Ede
Telefoonweg 34, 6712 GC Ede
Heeft u nog andere vragen?
Neem dan gerust contact op met onze klantenservice op 085 – 07 12 600
Ja, dat kan. Particuliere woningeigenaren die klant zijn van Warmtebedrijf Ede kunnen hun contract met ons beëindigen. Neem voor meer informatie contact op met klantenservice@warmtebedrijfede.nl of 085 – 07 12 600. Woningeigenaren dienen daarna zelf voor een (duurzame) alternatieve verwarmingsmethode te zorgen.
Bij een collectieve aansluiting zoals een VvE of in het geval van verhuur, kunt u uw vraag hierover stellen aan het VvE-bestuur, of aan uw verhuurder.
In veel gevallen kan dat, in een aantal gevallen kan dat niet. De mogelijkheden voor volledig afsluiten zijn afhankelijk van uw woonsituatie. Omdat dit maatwerk betreft, zal in alle afzonderlijke gevallen door Warmtebedrijf Ede bekeken moeten worden wat er mogelijk is en welke kosten er bij afsluiting komen kijken. Neem voor meer informatie contact op met klantenservice@warmtebedrijfede.nl of 085 – 07 12 600